30 Mart 2009
Yerel Seçim Sonuçlarını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Kategoriler: Gündem, Seçim
Yazan: admin
Önemli: Yorumlar bazen site içi yoğunluktan dolayı birbirlerini bloke edebilmektedirler. Bu durum, yorumunuzun denetime takılmadığı halde yayınlanmamasına sebep olmaktadır. Eğer uzun bir yorum yapacaksanız, bunu önlemek için yorumunuzu önce bir txt veya word dosyasına ardından kopyala yapıştır ile siteye eklemenizi öneririz. Yorumunuzun kaybolması halinde tekrar ekleyebilirsiniz. Aynı yorum yapılamaz uyarısı verirse,yorumunuzun sonuna birkaç farklı karakter ekleyebilirsiniz.
Mart 30th, 2009 at
yerel seçimler bir kez daha göstermiştir ki insanlarımız hala kendisini ezen kişilere oy vermeye devam etmektedir.hala iktidar partisini desteklemektedir. önemli bir söz vardır .milletler hakettikleri rejimle idare edilirler. vatandaşa ananıda al git derken bakan çıkıp artislik yapma derken biz hala böyle düşünüyorsak demekki bize de bunlar mustehak.birde bazı yerlerde şaibeli durumlar söz konusu yine diğer seçimdeki gibi bir oyunlar oynandı gibi. tabiiki bu durumda yine aynen devam edecekler.
Mart 30th, 2009 at
Ben yazmıştım AKP erime sürecine girmiştir.Emanet ata binen çabuk iner.ABD atı T.Erdoğan’ı bu kadar taşır.
El insaf buzdolabı dağıtıp oy istediler.Ergenekon tertibine gelince hukuk.Buzdolabı rüşvetine gelince hukuk guguk.
Mart 30th, 2009 at
Sen kimi istiyordun? İnönü dönemi tek parti düzenini mi? Yoksa onun kuyruğu ve kapı bekçilerini mi? AKP tüm beceriksizliği ve hataları ile ülkenin gördüğü en iyi iktidarı ortaya koymuştur. Menfaatçileri de kıçını koklayıp atmanın imkanı yoktur. Şimdiye kadar milleti CHP zihniyetli partilerin nasıl sömürdüğünü, inasnı insan yerine koymadığını gördük. AP de aynı zihniyetin bir ürünü olarak ülkenin önündeki en büyük engel ve bu milletin başına gelen en büyük musibetti. Bunları istiyorsanız ağlamayın çünkü bunlar gitmeye müstehaktılar. Allah inşallah bunları bize tekrar göstermesin. Bunların yüzünden bu ülke geri kaldı.
Ama yine bu günkü iktidardan daha yürekli, daha becerikli ve daha menfaatçi olmayan, ülkeyi dünyada sınıf etlatacak birileri gelse de fena olmaz.
Herkes seçimden kendi dersini doğru çıkarsın.
Mart 30th, 2009 at
evet sayın başbakan, son manşeti gördüğün gibi halk attı.
şımarıklık ve ilkokul çocuğu gibi söylemlerin para etmediğini anladın herhalde.
bu seçim sonucu gösterdeki, halkın çoğu sırf belediyecilik hizmetleri uyumlu olsun diye AKP ye oy verdi.
Ve dedi ki kendine artık çok güvenme genel seçimde yanına ortak gelebilir.
ve bir sözümde özellikle HERŞEYE RAĞMEN şımarıkça ve partizanca AKP şakşakçılığı yapan kesime, siz de artık KAFANIZLA düşünmeye başlayın, çoğunluk sizde diye HADDİ aşmayın, can sıkmayın
Mart 30th, 2009 at
Bu secim daha ulkemiz krizin yıkıcı etkisine tam girmeden AKP’nin yaklaşık olarak yuzde dokuz gerilemesini getirmiştir… Giden oyların bir kısmı yuzde 3-4 arası SAADET partisinedir… Geriye kalanların bir bölümü misafir olan CHP ve MHP oylarıdır…
Ancak asıl ciddi mesaj Kılıcdaroğlu’nun CHP genel Başkanı olması halinde ortaya çıkacak tablodur. Tabii devlet umuru görmüş bir “Maliye Bakanı Adına Denetim Yetkisine Sahip Baş Hesap Uzmanı” sıfatı ile hem dürüst hem de ahde vefa duygusu çok güçlü bir kişinin Baykal’a bayrak açması mümkün değilse de ancak Baykal’ın özgür iradesi ile “ben çekiliyorum” demesi halinde olabilecekler önemlidir…
Krizi iyi de olsa yönetecek olan AKP’nin gerilemesi, SP’nin radikal islam oylarını yine çekmesi ve fanatik olmayan oyların terketmesi ile yuzde yirmilere gerilemesini getirecektir. Bu CHP’yi birinci parti haline getirebilir. Hele Kılıçdaroğlu başkanlığındaki CHP’ye DSP de katılabilir dersek… DSP nin varlığı Baykal’ın yokluğu ile yokolur…
Seçim; genel seçimler için şu anda ivmenin yönünü belirlemektedir… AKP gerileyecektir. Hele kötü bir ekonomik kriz yönetimi bütün dengeleri değiştirir…
Mart 30th, 2009 at
YEREL SEÇİMLERDE HALK AKP YE ŞEFKAT TOKADI ATMIŞTIR. KENDİNE GELMESİ İÇİN BU YETERLİ OLACAKTIR VE İNŞALLAH GENEL SEÇİMLERE KADAR DAHA ÖNCE YAPMIŞ OLDUĞU HATALARDAN GEREKLİ DERSİ ALMIŞ VE TELAFİ ETMİŞ OLARAK GİRİP YİNE TEK BAŞINA İKTİDAR OLACAKTIR.
Mart 30th, 2009 at
Seçimin galibi istisnasız demokrasi..Darbe olmadan darbelere maruz kalmadan bir seçime ulaşmak en iyi olay.
Gelelim siyasilere MHP en kazançlı parti .
Kılıçdaroğlu hem kaybetti hem kazandı..Kaybetti Topbaş a karşı Kazandı Baykala karşı chp nin oyunu kendi başına en az 5 puan yukarılara taşıdıysa Baykalın oturup düşünmesi lazım ama maalesef hiç ümidim yok..
AK Partiye gelince oy kaybetti gibi görünsede..bence kaybetmedi.. Nedenine gelince Çıkarılan yeni SSK yasası, getirilen katmerli vergiler ve dünyayla beraber bizi de kavuran işçi kıyımlarına sebep olan kriz, çiftçinin ümüğünün sıkılması ve yasanan geçim sıkıntısı nın yanında hemen hemen tüm basının karşısına geçip haklı haksız eleştiri karalama kampanyalarına, deniz feneri kampanyasına ragmen hala iddialı şekilde 1. parti olarak kabiliyorsa başarının en büyüğünü yakalamış demektir.
Mart 30th, 2009 at
Buzdolabı dağıtılan yerde seçmen oyunu AKP ye vermemiştir,ama seçmen yararlanmıştır.Bu seçimde mağdur yok.,yanlış var ,o da önemli sayıda oyların PKK=DTP ye girmesidir..oyunu artıran DTP(=PKK) şimaracaktır…DTP liler hizmet yapacaklarsa kucaklarındaki pisliği atmalıdırlar.Koynunda yılan besleyen DTP liler dağda ki inlerinde bayramını kutlasınlar.
Mart 30th, 2009 at
güzel ve objektif bir yorum
Mart 30th, 2009 at
yazdıklarınıza anyen katılıp imzamı atarım
Mart 30th, 2009 at
Dün yaşadığımız seçim;iktidar partisinin devlet olanaklarının bonkörce dağıtılmasına karşı,diğer partilerin herhangi bir elle tutulur ve kabul görür politika üretmemelerine rağmen,iktidar partisinin oy kayıbı ile sonuçlanmıştır.Akp ve yöneticileri toplumu arap paradigmasına yönelterek ve sadaka ekonomisi uygulayarak-bu uygulama neticesinde 350milyar dolar uçup gitti-seçim kazanamayacağının her halde sinyalini almıştır ki RTE aksam seçimi değerlendirirken tam iki defa yüce ATATÜRK’ü andı.Eğer oyu %50 üzerinde olaydı.Bence her fırsatta ATATÜRK’ün mozelesinin ziyaretinden kaçan,orada “sap gibi dikilmem”diyen RTE bırakın ATATÜRK’ü anmayı,dün akşam TÜRKİYE’yi hemen bir gerginliğe sokardı.Neyle derseniz? Sivil ANAYASA yapmanın sırası geldi derdi.
Öte yandan bu sadaka kültürüne dayanan seçim kazanma politikiasının sınırı nerede bitecek? Bilen var mı? Kömör verildi,gıda paketi verildi.Yetmedi nakit para verildi.Yetmedi maddi değeri 1000tl üzerinde beyaz eşya(TUNCELİ VE DİYARBAKIR) verildi. Yetmedi yine oy alamadı.Acaba bundan sonra ne verecek?Her oy içinbir faprika mı verecek!!!!! Bunu önü açıldı.Nerede son bulur? Bilen var mı? Bu toplumu atıl duruma getirmez mi? Yani “öğrenmeden,çalışmadan,gayret göstermeden bedava yaşamak isteyenler,önce şereflerini,sonra şahsiyetlerini,daha sonrada istiklallerini kayıp ederler”.Diyen ATATÜRK’ü bu kafalar ne zaman anlıyacaklar? Altı buçuk senede sadak toplumu TÜRKİYE’ye 350milyar dolar borca mal oldu.Satılan milli değerler bu yolda heba edildi.Bunun sonu nerede bitecek? Özel sektör ağzını açmış,yem bekleyen kuş yavrusu gibi imf den alınacak parayı beklemekte.Çünkü gelecek o para yandaşlar vasıtası ile bir şekilde piyasaya sürülecek ve TÜSİAT üyelerini ve yandaş patronların milyar dolarları yeniden katlanacak.Ne zaman bu borcun sonu gelecek?Kim çıkıp bu millete doğruları onların anlayacağı bir dilde anlatacak?
Mart 30th, 2009 at
Toplumu aç ve susuz bırakırsanız -iç güdüsel- zurnanın son sesinin ardına düşecektir kuşkusuz ama dereyi atlatmak nereye kadar?…İnsanları suya gömüp boğarsanız ardınızdan koşan kim kalacak!?
Mart 30th, 2009 at
Halk neyin ne olduğunu anladı yavaş yavaş.Farkındaysanız Chp Akpye kafakafayaydı bu seçimlerde .Bundan dolayıda 2011de halk sonucu değiştirecek ve değiştirmelide
Mart 30th, 2009 at
umut fakirin ekmeği…:))
Mart 30th, 2009 at
atayı anmasıyla mı yönetecek türkiyeyi..
gaf yapıyosunuz valla gözündeki o hırsı da gördünüzmü
hani o gerçek osmanlının gözündeki hırstan..
Mart 30th, 2009 at
kesinlikle…zorların içinde olumsuzlukların içinde olmazların içinde oldurdu
helal olsun valla..
Mart 30th, 2009 at
muhakkak…
Mart 30th, 2009 at
bence o sizsiniz sizin kesiminiz…kıskançlıkta bile medeni olmaya devam ediyorum sizi
Mart 30th, 2009 at
ayy nekes bir insansın..avuçlarım acır diye korkma alkışla!!
Mart 30th, 2009 at
sabır kardeşim halık bilmezse illaki malık bilecek…
nankörlük yapsalarda dönmeyeceğiz sırtımızı onlara..
biz iyimse gül olarak biraz daha devam edeceğiz..
Mart 30th, 2009 at
tabiki halk da cahil değilmiş demekki..velev ki oylara şaibe karışmamış yine..hayret ya bu sefer çalışmadı sizin saksı böyle şeylere yoksa anca mı gelecek…sessiz fırtınalar..
Mart 30th, 2009 at
kesinlikle..
Mart 30th, 2009 at
yerel secim sonuclarında,kentlileşmiş insanların ,terjihi ,deniz kıyılarına bakınız.,aydınlık ,çagdaşlık,ya kentlileşememiş oylar ise gidecegi yerler ise belli ,dogaldır ,şaşırmamak geregir.
Mart 30th, 2009 at
problem galiba şu, notepad ile yazıpta kopyalayıp
yapıştırdığım yorumlar çıkmıyor (ilginç)
Not: bende vista home premium var acaba ondanmı ???
Mart 30th, 2009 at
txt dosyadan yazıp kopyalayın
Mart 30th, 2009 at
SECIM OLAGANUSTU SONUCLANDI BU KADAR KRIZ VS VS OLUMSUZ NEDENLERE RAGMEN BENCE AKP TEK BASINA TAVAN YAPTI… HELAL OLSUN NE DIYELIM…
Mart 30th, 2009 at
aslında en iyi yöntem şu,
yorumunuzu önce yorum alanına yazın, göndermeden önce tümünü seçin, sağ klik kopyalayın, göndere basın, yorumda prpblem olursa tekrar yapıştır ile gönderebilirsiniz.
Mart 30th, 2009 at
alnın terı ıle almıstır baska soze gerek yok….mılletımıze hayırlı olsun chp dtp mhp ye ders olsun:)
Mart 30th, 2009 at
küçümsediğin halkın elleriyle yaşamını sürdürdüğünü de unutma bence
Mart 30th, 2009 at
istanbul ankara çağdaş deyil galiba BUNA KUYRUK ACISI DERLER 2009 OLMADI MERAK ETMEYİN SABIRLI VE İNSAN OLURSANIZ BELKİ 2109 DA OLABİLİR
Mart 30th, 2009 at
HİİHİİİHİİİİ DİYOSUN
Mart 30th, 2009 at
BENCED HELAL OLSUN MİLLET İŞİ BİLİYO
Mart 30th, 2009 at
ELEKRTİĞİ KESİLENLERE AMPUL DAĞITILIR BÜYÜK ZEVKLE…
))))))
HEMDE OY AMACI GÜTMEDEN…
SOSYAL AMAÇLI YANİ
Mart 30th, 2009 at
ASLINDA YAPTIĞI HER HANGİ BİR HATA YOK GKLOBAL KRİZ DEN DOLAYI GEÇEN YILLARKİ SU SIKINTISINDAN VE KURAKLIKTAN DOLAYI YANİ DOĞAL AFETLERİN HESABINI AKP YE KESTİLER AMA YİNE DE ÇOK BÜYÜK BAŞARI CHP BİR OSMANLI TOKATI DAHA YEDİ BU GİDİŞLE BİRKAÇ TOKAT DAHA YİYECEK TAA Kİ İNSAN OLANA KADAR.70 LİK YÜRÜYEN E E E E FOSİLİ SENİ
Mart 30th, 2009 at
yaşasın cahil değilmişiz
) bugün kimse susturamaz beni erdoğanın yüzüne alamadığı o onuru gururu nacizane ben yaşıyorum deli gibi hemde
ya*şa*sı*nnnnnnnnnnn
Mart 30th, 2009 at
slm arkadaslar bu seçim tam bir fiyasko akp nin oy kaybetmesi ve ciftcilere yaptığı eziyetler karsısında halen daha nasıl akp ye oy ver sdiler saskınlık verici bir durum ama milletimiz akıllanmaz oy verir ve en büyük kazığı yer fazla söze gerek yok allah milletimize akıl fikir ihsan eylesin.
Mart 30th, 2009 at
AKP HERŞEYE RAĞMEN SEÇİMLERİ KAZANMIŞTIR. GENEL SEÇİMLERDEDE YİNE TEK BAŞINA İKTİTAR OLACAKTIR. KİMSE BOŞ YERE HÜLYALARA DALMASIN AÇ TAVUK MİSALİ…
Mart 30th, 2009 at
Demokrasiye inaniyoruz, sandiktan cikan sonuca saygiliyiz ama unutmamak gerekirki demokrasi cogunluk hegamonyasidir ve bu toplumun profiinden de sandiktan ancak bugune kadar cikanlardan farkli bir sey cikamaz. Bu hafta sonu secim sonuclari da farkli olmadi. Ne hirsizlik, ne talan, ne yalan ne dolan ummetin umrunda, yenenlerden dökülen kirintilarla cok mutlular.
86 yil once Gazi, size demokrasi yakisir dedi ama biz ummetten millet olmayi beceremedik.Analilitik ve eleştirel düşünemeyen, beynini birilerine emanet vermiş, okumayan, düşünmeyen, tartışmayan bir toplumdayız. Bizim payimiza da söylenip durmak kalıyor…Yapilan hainligi daha net gormek isteyen varsa alttaki linki okusun digerleri zafer kazanmis T.C. hainliklerinin zaferinden ote degil..Helal olsun size bir ulke ancak boyle icten elele yikilir. Beyin gocu en yuksek ulkelerden biri olma sebebi de bunlar, yolsuzluk, yobazlik ve bilim sahteciliginde yarismaya devam..
http://www.newsweek.com.tr/haberler/detay/25603/Osmanli-nin-hayaleti?reload=true
Mart 30th, 2009 at
iyi dansöz olur KUYRUK ACISI TMM SÖZ 2009 OLMADI 2109 DA İKTİDAR chp YE ARMAĞAN OLSUN HADİ ŞİMDİ BİRAZ DAHA UYUYUN
Mart 30th, 2009 at
SENDE ALDINMI ONDAN YADA BUNDAN
Mart 30th, 2009 at
merhaba arkadaslar…ulkemiz bir secim karmasasini daha atlatti hepimize gecmis olsun.secimle ilgili yorum yapmadan once anket kisminda turk milleti cahilmi degilmi konu baslikli ankete bir goz atmanizi ve degerlendirmenizi isterim.Gordugum kadariyla secim AKP CHP MHP ve DTP ile az da olsa SP arasinda gecmis.Secim sonuclarinda kazanan ve kaybeden olmasi gerekirken ben pek kaybeden goremedim.Her ne kadar belediye baskanliklari seciminde AKP cok yeri kaptirmissada benim asil dikkat cekmek istedigim milletvekili secimine fikir verecek il genel meclisi oranlaridir.AKP belediye baskanligini kaptirdigi bir cok ilde il genel meclisi secimlerinde birinci parti cikmistir.Global krizin yansimlari sondonemlerdeki yuksek gergin telaffuzlar secim yatirimlari ve buna tepkiler derken secmen yinede AKP demistir.Bunun bir cok sebebi vardir uzun uzun yazmaya gormedigim sizin gunlerdir kamuoyunda gordugunuz bildiginiz seyler.Bence AKP nin en buyuk sansi ve maalesef ulkemizin su donemdeki en buyuk sanssizligi etkin bir muhalefetin olmayisi.Simdi butun partiler kendilerini basarili goruyorlardir.AKP basarilidir cunku kan kaybetsede birinci parti cikmistir.CHP ve MHP oylarini arttirdigi belediye baskan sayilarini arttirdigi icin basariliyiz diyecektir.Ve DTP kimsenin gormedigi DTP doguda belediyeleri tek tek alirken Turkiye ortalamsinda %5 almistir.Benim asil ustunde durmak istedigim nokta da burda….SImdi herkesin oturup dusunup DTP ve Dogu Halkinin tercihinin muhasebesini yapma zamani.Beenim asil korkum bundan sonra DTP in hem meclisde hemde doguda yerel alanda oynayacagi rol…AKP hukumet olarak muhalefetde muhalefet olarak aklina basina toplayip bu sonuctan ders cikarmali ve neler yapilmasi lazimsa bir an once yapilmali. yoksa benim endisem cok buyuk.
Mart 30th, 2009 at
oyunu ona vermeyen halk da bence büyük endişe duymalı aldığı hizmet başka taraflarına durmasın bence..
Mart 30th, 2009 at
VALLA NE DESEM GÖRÜNEN KÖY MİSALİ HERŞEY ORTADA BİRİLERİNİN DEDİĞİ GİBİ BAŞABAŞ FALAN YOK ÖLE BİŞE DEDİK YA HERŞEY ORTADA İŞTE SONUÇLAR
AKP 489, CHP 181, MHP 138, DTP 58 belediye aldı ANLAŞILMADI GALİBA
AKP 489, CHP 181, MHP 138, DTP 58 belediye aldı OKUDUĞUNU ANLAMAYANLAR BİDAA OKU
AKP 489, CHP 181, MHP 138, DTP 58 belediye aldı
Mart 30th, 2009 at
EEEEEEE NOLDU???? GEV GEV GEV YETMEDİ HALA GEV GEV PES VALLA ADAMLARDA PARDON ŞEYLERDE AR DAMARI KALMAMIŞ….:D
Mart 30th, 2009 at
OKUDUĞUNU ANLAYACAK KADAR xxxxx VARSA BİDAA OKU OLMADI BİDAA OKU NE MİDE VARMIŞ BU YOLDAŞLARDA İNANILIR GİBİ DEYİL ERMENİSTAN İLTİCA KABUL EDİYOMUŞ Bİ DENESENİZ YOLDAŞ CHP YADA DTP LİLER AKP 489, CHP 181, MHP 138, DTP 58 belediye aldı
Mart 30th, 2009 at
ne oldum demeyecen hani ceketini atsan belediye falan filan ne demisler gururlanma padisahim sen den buyuk allah var silzerden daha buyuk halk var halk sizlere hizmet icin maas veriyor oyle havalarda gezmek icin degil ayaklari insaallah yere basar milletimize daha guzel hizmette bulunurlar
Mart 30th, 2009 at
VALLA benimde gördüğüm dokuz köyde <zxcvbnm”
Mart 30th, 2009 at
Muhalefetin olmadığı bir ülkede demokratik seçim ne kadar verim li olabilir ki…Muhalefeti sadece eleştirmek sananlar artık yanıldıklarını anlasalarda ,yapacaklarını anlatsalar,karşılıklı savaşacaklarına gelecek için plan yapsalar …Yerel seçimlerde halkımız kendi bölgesini yönetecek insanları seçiyorlar,takım tutar gibi parti tutmamalılar.Birinci planda kendi mekanınızın yöneticisini seçiyoruz,çevremizden,evimizden,yolumuzdan,bütçemizden sorumlu kişiyi….Çiçeklere para vermek mi,okullara,hastanelere,kapınızın önüne sahip çıkmak mı karar verin nede olsa demokratik bir seçim…
Mart 30th, 2009 at
VALLA bende dokuz köye bakınca dokuz tane açılım görüyorum sırasıyla’1,TRT ŞEŞ KÜRT AÇILIMI. 2,DEDELERE MAAŞ, ALEVİ AÇILIMI.3,ERİVANI ZİYARET,ERMENİ AÇILIMI. 4. İSRAİLLE STRATEJİK İŞBİRLİĞİ, ORTADOĞU AÇILIMI.5.SÖZDE A. B,AÇILIMI.6,KAPISINDA NÖBET TUTTUĞUMUZ. İMF AÇILIMI.7,SEÇİMDE BEYAZ RÜŞVET AÇILIMI.8,YANDAŞA KIYAK AÇILIMI.9,HALKI DİBE VURDURAN TEĞETLİ KRİZ AÇILIMI.VS.VS.işte, seçimin galibi ilan ettiğiniz hükümetin gündemini oluşturan meselelerden bazıları,peki soruyorum size,sizin öncelikleriniz bunlardan hangisi? saygılar..
Mart 30th, 2009 at
asıl tokadı AKP HAİNLER PARTİSİ YEDİ xxxxxxxxxxxolduğunuz AB+ D gazeteleri yazıyor ne yazıyor AKP nin aldığı oy suratında tokat tesiri yattı.
Mart 30th, 2009 at
sen önce aşağıdakilere cevap ver sonra xxxxxxx yaparsın.
17ARALIK 2004 BRÜKSEL AB’DELİ 24 BAKAN RECEP TAYİP ERDOĞAN’A MÜZAKERE TARİHİ VERDİ.
NASIL MI GERÇEKLERŞTİ?
12 MADDECİĞİ KABUL EDEREK:
1-Kıbrıs Rumlara bırakılacak.
2-Sözde Ermeni soykırımı tanınacak.
3-Güneydoğuda Kürt devleti kurulacak.
4-İstanbul’daki Fener Ortodoks Rum papazına ekümenik verilecek.
5-Fırat ve Dicle üzerindeki barajlar başta olmak üzere AB’ye devredilecek.
6-Ilımlı İslam uygulanmasına geçilecek.
7-İran ve Rusya potansiyel düşman kabul edilecek.
8-Türk Silahlı Kuvvetlerinin yetkileri kısıtlanacak.
9-Müzakerelerin ucu açık bırakılacak.
10-Devlet bankalarının tamamı özelleştirilecek.
11-Avrupalı yatırımcının önündeki tüm engeller kaldırılacak.
12-Avrupalı işsizler Türkiye’ye gelip çalışabilecek.
Tony Blair ile Recep Tayip Erdoğan’ın özel görüşmesi neticesinde:
-KABUL EDİLDİ-
Bu maddeler Türk halkına nasıl mı yutturuldu?
BRÜKSEL’DE SADECE TİCARİ BİR ANLAŞMA YAPTIK DENİLDİ.
AKP’NİN İCRAATLARINI BU MADDELERDEN SONRA DAHA İYİ ANLAYABİLİRSİNİZ.
Mart 30th, 2009 at
hala anlamadıysan xxxxxxxxxxx
Mart 30th, 2009 at
evet inayir: akp xxxxxxxx tıpkı senin düşündüğün gibi VATANI satmaya DEVAM edecekler çünkü karşılarında kimse yok ses çıkaranlarada iftira atarak senin gibilerin desteğiğle susturuyorlar muhalefeti dinlemiyorlar eeeeee tuturmuşsunuz inönü şu bu bırakın bu ayakları utanmadan memleketi satıyorsunuz birde laubalilik yapıyorsunuz oylarda artış yok 10 puan düşme var hepsini geç memleket elden gidiyor sizler dalgavukluk yapıyorsunuz Türk değilsen sözüm yok! eyer Türksen yazık! senin gibi Türke. ŞİMDİ NE İNÖNÜ NE ECEVİT CHP si YOK BAYKAL CHP Sİ VAR hani muhtar bile olamayacak r t e nı söylediği değiştim yalanına inanıp meclise sokan baykal SÖYLEDİKLERİ AYNEN DOĞRUDUR.
Mart 30th, 2009 at
sen osmanlıyı ağzına alamazsın osmanlı OĞUZ soyudur AKP gibi xxxxxxxxx hiç bir zaman bünyesinde barındırmamıştır. yani OSMANLI MEMLEKETİ SATMAMIŞTIR ama siz satıyorsunuz!
Mart 30th, 2009 at
xxxxxxxxxxx
Mart 30th, 2009 at
@gulask,
yorumlarınız silinmiş ve yeni yorumlarınız denetime alınmıştır,
aynı uygulama, karşı taraf için de yapılmıştır. Bu tarz yorumların takdir edersiniz ki bir değeri yoktur.
Mart 30th, 2009 at
@metehan209,
yorumlarınız silinmiş ve yeni yorumlarınız denetime alınmıştır,
aynı uygulama, karşı taraf için de yapılmıştır. Bu tarz yorumların takdir edersiniz ki bir değeri ve katkısı yoktur.
Mart 30th, 2009 at
Arkadaşlar hiç bir parti Türkiye’yi düzeltemez. Tahtarevalli gibi biri iner biri biner sırtımıza!
Halkımız aydınlanmadıkça, kendi aklı ile düşünmedikce, bu çemberi yırtmamız mümkün değildir!
Kaldı ki bir parti çok samimi ve dürüst diyelim. Gelemez ve getirilmez ama hadi bu millet te iktidar yaptı! Gizli açık anlaşmalarla eli kolu bağlanmış ülkemiz ya krize girer, ya savaşa sokulur! Demoklesin kılıcı gibi bir sürü sorun ötelenerek hazır bekletiliyor!
Sermin hanım o verdiğiniz URL yi okudum. Güzel tesbitler var. Teşekkür ederim.
Mart 30th, 2009 at
Sayin Metehan 209
lûtfen sizden ricaam
siz kendini bilen birisiniz sizi algilamalari zor
sitede çogu ki§ilere cevap vermem??deymez???
dini kesim biz yaraticiyiz der
yaraticilik Allah’a mahsustur bunu bilseler ?? yeter
insanoglu ancak ûreticidir
eziri çogunluga ragmen Adnan mendersi ipe gôtûren bilinçsiz halktir
turgut Özal çogunlukla ba§a geldi sonunu gôrdûk
ne oldum delisi oldu 10 iyi i§ ba§ardi bir kôtû
§u anda pkk Özalin eseri
genel seçimlere 2 yil var gôrecegiz magrurlananlarin sonunu
dû§mez kalkmaz bir Allah
5 kuru§a oy satin alanlar 3 kuru§a muhtaç kalacaklar
ûlkemizi pazarlayarak sattiklarinin akibetidir
Rab’bim bûyûktûr alma mazlumun ahini inletecek bugûnûn §ahini
saygilar h. ilksoy
Mart 31st, 2009 at
@metehan209,
A.B osmanli tokati A.K.P yi vurdu isterseniz gônderebilirim
Mart 31st, 2009 at
@admin,
ALLAH sizden ve sizin gililerden razi olsun
Mart 31st, 2009 at
ki§iler dû§tûkçe yûkseldigini sanir
altin kullanmam zekatini veremeyeceksem
sarrafim varsa bunada zekat dû§er
veyadevlete vergi vermek zorunlulugu vardir
saygilar H.G ilksoy
Mart 31st, 2009 at
@admin,
ûlkem için çok çaba sarfesiyorum
TR ye rûzgzrgûlleri enerjisini getirdik
TR ye gûne§ enerjisini getiriyoruz
bulgaristana gitmemesi için çok çaba sarfettim
bizler kôprû oluruz
bu kôprûden geçenler bilirmi kiymetimizi
ben ûlkem için varim
ikide birde, ????? )))))))) YAZIKLAR OLSUN
son gûlen iyi gûler Rab’bim yardimcimiz olsu
Saygilar Hatice gûlay ilksoy
Mart 31st, 2009 at
@metehan209,
s.l.m
Rab’bimin emaneti,3 kizim bir oglum var
kizlar ûniversitere teseddûrlû
18 yildir TR nin ithaal ettigi ûrûnleri 2 yil çali§malarimla
§u an TR de ûretiliyor 7 yildir ihraac ediyoruz
devletim için elimden geleni esirgemem
milletsiz devlet yoktur, devletsiz millet çoktur
saygilar h.g ilksoy
Mart 31st, 2009 at
SAYIN BAŞBAKANIMIZA …..
Seçim sonuçları şunu söylüyor … Bu ülkedeki insanlar laiklik içinde yaşamalı.
Din ve devlet işleri ayrı tutulmalı…
İnsanlar dindarlıkları ile dikkate alınmamalı…
Müslüman olduğu için daha kıymetli insan muamelesi görmemeli…
Çünki bunlar Allah ‘ a ait takdirler…
Yaradılanı yaradan ötürü kıymetli saymak , hoşgörülü olmak , sevmek lazım.
Sigara ve içki içmek kötü bir şeydir.
Ben içmiyorum örnekle ama , içen birine de neden içiyorsun demiyorum , önüne
engeller koymuyorum , içene düşman gözüyle bakmıyorum , içki satan bir yerden alış veriş yapıyorum , evime geldiğinde de
ne içiyorsa ikram ediyorum.
Kendimi ahlak zabıtası olarak görmüyorum ve cennetcibaşı da değilim.
Dincilik ile dindarlığı birbirinden ayırt edemezseniz ve herkesin kendinize benzemesini isteyip küçük yaşlarda ki eğitime bu mantıkla yaklaşırsanız
Mevlana düşüncesini tüm insanlara verip , herkesin herkese saygılı ve sevgili
olmasını öğretemezseniz … her inişin bir çıkışı ve çıkışın da inişe geçeceği
gerçeğinin sizi de yakalayacağından emin olabilirsiniz…
Şekil , sahil bandını neden kaybettiniz … Antalya’ yı yani…
Ben başörtüsüne karşı değilim , ancak önce adım AKP den gelip – belediye yerleri dahil tüm yerlerde içki serbestisi getirmeli …
Sonra da günahtırdan önce – içkinin ve sigaranın zararlarını çocuklara öğretmeli
yapılıyorda zaten… Benim rahmetli babam , ben çocukken , eline patiska parçası
alıp sigarasının dumanını patiskaya üflerdi … birkaç kezde patiska sararırdı.
leke olduğu belli olurdu ve bana sigara kötü bir alışkanlıktır hem paran hem
sağlığın gider , pembe renkli ciğerlerin bu beyaz örtü gibi önce sararır -sonra
kararır , sigaraya alışma – deneme -merak etme , bunlara değmez derdi.
Aynı şekilde içki içinde … beni günahtır mantığını öne çıkararak eğitmedi.
Ben hiç anlayamıyorum , AKP nin gözü dönmüş gibi – herkesi kur’an okuyan
insan , müslüman insan yapmaya çalışıyor. Karşıdan bakınca şuurlarını kaybetmiş ölçüde diye bile düşünebiliyorsunuz… Ve bu anlaşılır birşey değil…
Ben de müslümanım… Ama bu bana ait birşey , bunu ortalıkta pazarlayarak
dolaşmam… herkes müslüman olmak zorunda değil veya dini görevlerini herkesin benim gibi yapma mecburiyeti bana ve diğer insanlara karşı yok….
Siz içki ruhsatlarını iptal ederseniz , içki içilen yerleri sudan sebeplerle kapatıp /
yıkıp ( eskihisar ) geçerseniz … sonu bu olur.
Recep Tayyip Erdoğan ilk başbakan seçildiği zaman ve balkon konuşmasının
hemen akabinde … konuşmasının arkasında durursa bu ülkede Atatürk ‘ ün
heykelini indirip , Erdoğan’ınkini koyarlar diye düşünmüştüm. Sonra Sayın Başbakanın sözlerinin arkasında olmadığını , söyledikleri ile sokak durumunun
birbirini teyit edmediği , belediye yerlerinde oruç tutmayanlara saat 10 da
bir tost verilmediği – kötü muamele yapıldığı , kan şekeri düşen birine su bile
vermedikleri gibi basit ama yaygın davranışları gördükçe her kesin dilediği gibi
yaşamaya hakkı varmış gibi gelmedi bana…
Başbakan özetle şunu anlamalı , bir insan sözden mi , beden dilinden mi ,
gördüğünden yaşadığından mı gerçek bir yargıya varır. Bence Başbakan bunu
anlayamıyor… söylediklerini anlayan , kendi gibi düşünenler ve bunlar 10 kişide
4 kişi bile değil , 6 sı kendi gibi değil …
Bu sebeple , Başbakan ‘ ın demokrasi var diye bağırırken … konan her türlü
yasağı kaldırması ve eğitimi de disiplin eğitim ( dindarlık değil – Sayın Başbakan
size ilk – orta okullarda kur’ an okutulmadı da siz nasıl öğrendiniz , öğrenen öğrenir ..ancak , okullarda din dersine karşı değilim … dinler ve dinlerin nasıl
bir insan olmamız gerektiği , mevlana ve yunus özellikle okutulmalı – ancak
illaki tüm çocuklara kur ‘ an ezberletilecek diye birşey yok… belki insanlar
sessiz -sedasız Allah ‘ a inanmıyor ,,, olamaz mı – onu yaradan da rızkını
veren de sonuç da benim Allah ‘ ım ve ben Allah’ın işine karışmak gibi bir
görevde değilim )
Yarın tüm yasak edilenler kaldırılırsa , disiplinli bir eğitim sistemine geçilirse …
kişiler terbiye -nezaket ve kötü alışkanlıklardan uzak yaşamı disiplinin gereği
olarak algılarlarsa HERŞEY TÜRKİYE DE FARKLI olur,,,, Sayın Başbakan
isterseniz bir Mevlana ülkesi yaratabilirsiniz ve bu son şansınız…
Sevgi – hoşgörü – saygı ve herkesin birbirini olduğu gibi kabul ettiği bir toplum.
Ben sizin yerinizde olsan böyle yapardım -:))))))
Sevgi ve Selamlarımla
Mart 31st, 2009 at
Ve devamı olarak Ülkemizi satmayalım , sahip çıkalım ,,, ikinci dünya savaşından
çıkan ülkeler ekonomilerini nazıl düzeltmişler … cadde , havuz , park , köprü , lale yaparak mı fabrika yaparak mı … bu ülkedeki iktisadi bilgilere sahip insanların sayısı
Demirel ‘ in zamanındaki kadar değil … insanların çoğu , paralar nereye akıyor
görüyor … ev almak gibi kişi için yatırım olan şey , devlet açısından tüketimdir.
Size oy vermeyenlerin bu bakış açılarını da değerlendirdiği bir gerçek – siz bilgili
insanların bakış açısı ile , hovarda torun gibi memleketi yönetiyorsunuz…. Servet
fısıldar – zenginlik bağırır … atasözü her konuda çok şey anlatır….
Sevgi ve Selamlarımla
Mart 31st, 2009 at
OKUDUĞUM KADARIYLA BURADA SEÇİM DEĞERLENDİRMESİ KONUSUNDA HER ŞEY YAZILIYOR. İNSANLARA GÜYA HOŞGÖRÜ DERSİ VERİLİYOR, OBJEKTİF OLMA TAVSİYELERİ VERİLİYOR. AMA NAFİLE.
BURASI TÜRKİYE..
NE YAZIKKİ GARİPLİKLER ÜLKESİ…
HAKSIZLIKLAR ÜLKESİYDİ..
AMA DEĞİŞMEYE BAŞLADI. AKP İLE. BUNU KİMSE İNKAR EDEMEZ. SİYASİ OLARAK GÖRÜŞÜNÜ BEĞENMEYEBİLİRSİNİZ AMA VERDİĞİ HİZMETLERİDE İNKAR ETMEK NANKÖRLÜKTÜR. BEN HALA 2009 YILINDA BAŞÖRTÜMLE ÜNİVERSİTEYE GİREMİYORSAM VE BU SOL KESİM TARAFINDAN ENGELLENİYORSA KİMSE KALKIP BURADAN HOŞGÖRÜ MESAJLARI VERMESİN. TÜRKİYENİN BAŞÖRTÜSÜNDEN DAHA ÖNEMLİ SORUNLARI VAR DİYE KESTİRİP ATILIYOR AMA BEN İNANCIM GEREĞİ TAKTIĞIM BAŞÖRTÜMLE İMAM HATİPLİ OLDUĞUM İÇİN KAT SAYILARIM DÜŞÜRÜLÜP, İDEALİM OLAN ÜNİVERSİTEYE GİDEMİYORSAM, GELECEĞİM ZALİMCE KARARTILIYORSA HAYATIMIN YEGANE ÖNEMLİ KONUSUDUR BU. KİMİN NE DEDİĞİ ENİ BAĞLAMAZ ANCAK YAŞAYAN BİLİR. BU YÜKÜN VEBALİNİ HİÇ BİRİNİN OMUZLARI KALDIRAMAYACAK. VE TARİH BUNU ASLA AFFETMEYECEKTİR!
Mart 31st, 2009 at
AKP SADECE YEREL SEÇİMLERDE TOKAT YEDİ AMA BAŞBAKANLIK SEÇİMLERİNDE AKP TEKRAR İKTİDAR OLCAK İNŞALAH
Mart 31st, 2009 at
Elektrik fiyatlarında şaka gibi indirim!
Enerji Piyasası Düzenleme Kurulu’nun (EPDK) onayladığı, elektrik fiyatlarını abone gruplarına göre yüzde 1.5 ile yüzde 1.89 arasında değişen oranlarda indirim yarından itibaren yürürlüğe giriyor.
bunu hangi hükümet yaptı sorarım size!!!
Mart 31st, 2009 at
@gulask,
güzel gözlü kardeşim,
bu kadar kişi arasından bir tek sen alınganlık göstermişsin.
Siyasetçilere o kadar bağlanma, peygamber gibi biat etme desem de nasılsa beni dinlemeyceksin, yine veryansın edeceksin bana
keşke gözlerin kadar sözlerin de güzel olsa idi.
Mart 31st, 2009 at
gizem hanım nerden tanışmaktayız…
gözlerimin güzel olduğunu bilecek kadar merak etmekteyim..
olabilir ben dinime siyasetime sahip çıkıyorsam bu mudur suç?
elbette dinlemeyeceğim!!!
hem konuşmaya da gerek yok bugün türkiye ak belediyecilik dedi mi dedi gerisi boş..
Mart 31st, 2009 at
selamun aleykum. seçim sonuçları bana göre beklediğim bir sonuçtu az farkla olsada akp evet biraz oy kaybetti onuda herkes biliyor aday seçiminde yanılmalar oldu ama şanuda söylemek isterim bazı yerde örneğin Adana ve Şanlıurfa da ki adayları tekrar aday göstermediğine sevindim oy kaybetme pahasınada olsa kimse kendini bulunmaz hint kumaşı zannetmesin ben olmasam olmaz hesabını kimse yapmasın bugün çok sevdiğimiz birini yarın sevmeyebiliriz neden yaptığı yanlışlar ve doğrular nedeniyle. inanıyorumki akp merkez karar yönetimi bu olayları masaya yatırıp eğrilerini doğrularını bulup birdahaki seçime daha dikkatli ve disiplinli olarak girip yine tek başına iktidar olacaktır inancındayım. saygılarımla SEÇİMLER VATANIMIZA,MİLLETİMİZE VE TÜM DÜNYAYA HAYIRLI OLSUN.
Mart 31st, 2009 at
en cok antalyaya uzuluyorum.antalyaya bu kadar hizmet getiren menderes turelin secilememesini antalyada oturanlarin %90 inin antalyali olamamasina bagliyorum.hizmete degil partiye oy verdiler.yaziklar olsun.sivil parti istemeyen kamu ve asker calisan ve emeklileri.ben sivil antalya halkinin vede emekcilerinin akp ye oy veremeyecegini dusunemiyorum.bu antalya aleyhine kurulmus bir komplodur.maalesef.cok uzuluyorum.zira ben gercek bir antalyaliyim.benim uzuntumu gercek antalyali-antalya sevdalilari anlayabilir.sonradan antalyaya gelmisler burokrat ve asker kokenliler anlayamazlar.yari aydin entel vede solcu gecinenler hic anlayamazlar.yaziklar olsun.
Mart 31st, 2009 at
ARKADAŞLAR SİZE AMPULLER HAKKINDA BİLGİ VEREYİM
BELKİ BİLGİSİ OLMAYANLAR VARDIR AMPULLER OYLA ÇALIŞIR OY VERDİKÇE IŞIĞIN GÜCÜ ARTAR VE BELLİ GÜCÜ VARDIR 60 LIK AMPULE 38 LİK GÜC VERİLİRSE SÖNÜK YANAR BAZI AMPULLER VARDIR 25 LİKTİR BUNA NEKADAR GÜÇ YÜKLERSENİZ YÜKLEYİN 25 VATT FAZLA IŞIK VERMEZ ………İLGİLİLERİN DİKKATİNE …………….
Mart 31st, 2009 at
@g1u2, yalan yalan her yerde farklı konuşuluyor…söz ağızdan bir kere çıkar…hem laik hem müslüman olunmaz demişti ..hatırlatırım..kesin bu ayakları..saçmalamayın..
Nisan 1st, 2009 at
merhaba
elektrik fiyatlarindaki indirim
dûnya piyasasina bagli oldugunu bilmeyen varmi bilmiyorum
sadece neden diger ûlkelerde %26 indirim uygulanirken
T.R de azami oluyor
petrolde oldugu gibi
dûnya standartlarinda petrolde %43 indirim uygulanirken
TR de neden bu uygulanmiyor
Nisan 1st, 2009 at
@fkutsal, kendileri kaybederler!!!
Nisan 1st, 2009 at
DÜNYADA EKONOMİK KRİZ ABD DAHİL TÜM ÜLKELERİ SARSTI, TÜRKİYEDE ELBETTEKİ BUNDAN PAYINI ALDI. AMA CHP VE YANDAŞLARI SEÇİMLERDEN YİNE HAVASINI ALDI. İSTEDİĞİ SONUCU ELDE EDEMEDİ. HALK YİNE AKP DEDİ.
VESSELAM…
Nisan 1st, 2009 at
Tatlı bir, ‘UYANIŞ’…
Umutları tazeleyici, ivme veren, gerçek aydınların zaman kaybetmeden daha çok çalışmasına gereksinim duyulan, maskelerin düştüğü, DİN’in istismar edildiğinin kısmen de olsa anlaşıldığı, bir sonuç…
Seçim günü, bir yandan görevimi ifa ederken, gözlem yapma olanağım da oldu. AKP’yle ilgili pek çok bilgiye sahip olduğum düşüncesindeyim. Ön yargılıların yanıltıcı olduğu görüşüm, bu bilgilerimi projekte etmemi engelliyor.
Sandığımızda ve karşı sandıkta AKP’den görevlendirilmiş arkadaşları yakından izleme olanağım, DİNCİLİK’in gerçek boyutunu da sergiliyordu. Baskı ve korkuya dayalı disiplin, gereksinimleri karşılayan ama, neye karşılık verildiğinin her an hatırlatıldığı sıkı bir düzenleme… 4 kez, sadece sandık başkanına ve görevliye verilen kumanyanın, yaşı epey ileri olmasına ve seçmenlerin kuyrukta beklemelerine rağmen, herkesin gözü önünde yiyen, sadece AKP sempatizanı görevliydi.
Çevrede onca insan varken, ortak çalışma içinde olunan diğer insanların boğazından bir lokma gitmeden ve de gizlemeden yemesini, hem yaşının olgunluğuyla, hem de savundukları DİNDAR’lıkla (tabii ki gerçek) bağdaştırmak mümkün değildi. Ramazanda, her ne nedenle olursa olsun oruç tutmayan veya tutamayan insanlara baskıcı tutum (-%99’u Müslüman) v.b. açıklamalarla maskelenirken…
Bizimle çalışan arkadaşın soğuk bakışları, sandıklar açıldıktan sonraki çalışmalar sırasında, yerini az da olsa ‘Diyalog’a terk etti. Henüz sandıklar açılmadan başlayan telefon ve mesaj trafiği, organizasyonun temelinin, sinerjiye değil, sevgi ve ilgiden yoksun, katı baskıcı bir anlayışın egemenliğine dayandığını, sergiliyordu.
Ortak yapılan her işte, kurumsal bir yaklaşım, ‘olmazsa olmazlardan’, ama, o ortak tutuma kişisel değerlerin aktarımı, o çatının zenginliği ve bireyin önemi açısından gerekli, olduğu kanaatindeyim. Aksi halde, kişisel gelişim sağlanamayacağı gibi, insanın doğasında var olan öğrenme arzusu da körelecektir. AKP’de, egemen olan KORKU, RTE’de başlamakta ve tabana yoğun olarak şırınga edilmekte. Bu görüşüm dayanağı, seçim öncesi, YSK’nın yasağına rağmen ‘rüşvet’ amaçlı devlet kesesinden yapılan yardımlar RTE’nin ve Bakanlar’ın toplumu, aynı kelimelerden oluşan cümlelerle tehdit etmeleri.
‘Toplumu, ayrıştırmaktan’ şikayet eden İKTİDAR sahiplerinin, inandırıcılıklarını sağlamak amacıyla bilinci yaptıkları, ancak, algı sapması yarattıkları da, çalıştığımız genç arkadaştan edindiğim, izlenimler…
Sonuçları yaratan nedenlerin üzerine objektif eğilinmesi ve sağlıklı eylem plânları belirlenmesi halinde, yanlışların görülmesinin kolaylaşacağını ve gereksinim duyduğumuz kalite ve birliğe ulaşmamızın, hiçte zor olmayacağına inanıyorum.
ATATÜRK VE DEĞERLİ SİLAH ARKADAŞLARININ GERÇEKLEŞTİRDİĞİ MUCİZELER YANINDA, ödevlerimizin, bizleri zorlamaması gerekir.
Nisan 1st, 2009 at
Sayın @g1u2,
Son zamanlarda profesyoneller dahil özlemini duyduğumuz, nezaket içeren kelimelerle örülü satırlarınızda fikirlerinizi öylesine güzel açıklamışsınız ki, şahsen, ‘Teşekkür’ etmek istedim.
İyiniyetli yaklaşımların yararını değil zararını gördüğümüz günümüzde, bu nedenle ‘Kelime seçimi’nde ince eleyip, sık dokuma gereksinimi kendini daha çok hissettiriyor.
Sayın,@g1u2,(Ben başörtüsüne karşı değilim) derken, siyasal simge olarak ‘Baskı’ oluşturan ‘Sıkmabaşı’ kastetmediğinize inanıyorum. Çünkü, ayırım konmaması, istismar edenler tarafından acımasızca kullanılmakta. Sadece şekle indirgenen yaşam biçimi, DİN’i ve insani erdemleri yozlaştırıyor.
Ülke nüfüsunun %99′unun müslüman olduğunu sıkça tekrarlayanlar, abdest alırken ağzın suyla çalkalanmasının asıl nedeninin ne olduğu üzerine düşünüyorlar mı acaba???
Eğer, yanıtları ‘EVET’ ise, o kötü kelimeler ve cümleler ağızlardan nasıl dökülebiliyor?
İyi günler dileğiyle,
Nisan 1st, 2009 at
@suskun,
Üç ayda bir yapılan otomatik fiyat ayarlaması sistemi çerçevesinde, 20 elektrik dağıtım şirketinin yeni perakende elektrik satış tarifeleri yarından itibaren geçerli olacak. Dağıtım şirketlerinin sattıkları sanayi elektriğinin fiyatında yüzde 1.66, konut elektriğinin fiyatında ise yüzde 1.58 oranında indirime gidilecek.
Buna göre, “dağıtım şirketlerinden enerji alan sistem kullanıcıları”nın, fon ve vergiler hariç olmak üzere, tek terimli tarifelerde, orta gerilim sanayi elektriğinin kilovatsaat fiyatı 17,137 kuruştan 16,852 Kuruşa, mesken elektrik fiyatı da 19,803 kuruştan 19,489 kuruşa gerileyecek.
Aynı kapsamda, ticarethane elektrik fiyatı da yüzde 1.63 oranında azaltılarak 23,133 kuruştan 22,755 kuruşa düşecek. Düşüş doğrudan dağıtım şirketinden enerji alan iletim sistemi kullanıcısı tüketicileri ise yüzde 1.89 oranında yansıyacak.
Dağıtım şirketlerinin elektrik satış fiyatları Ocak, Nisan, Temmuz ve Ekim aylarında dörder aylık periyotlar halinde EÜAŞ, portföy üretim grupları, TETAŞ ve PMUM maliyetleri dikkate alınarak belirleniyor.
Nisan 1st, 2009 at
@elifser,
Washington merkezli Uluslararası Finans Enstitüsü’nün Oliver Wyman adlı İngiliz danışmanlık firmasının birlikte yaptığı bir anketten, bankacıların itirafı çıktı.
Anketin sonucuna göre, katılımcı bankacıların yüzde 98’i Evet, aldığımız yüksek maaşlar bu krizi tetikledi itirafında bulunurken, ödeme paketlerindeki mantık hatalarının giderilmesi için çalışmalar yapılması gerektiği görüşünde de birleşti.
Katılımcıların neredeyse tamamı finans dünyasında iyi bir ödeme sistemi oluşturulabilmesinin önünde büyük engeller olduğunu savunuyor. Bu da bankacıların riski ölçümleyebilecek ve alınan risklerin ödeme stratejisine yansıtılabilecek bir yol bulamamasından kaynaklanıyor. Oliver Wyman Sektör değişim gerektiği ve gidilmesi gereken yol konusunda aynı fikirde buluşurken, bu yola nasıl gidileceğinin çözümünü bulamıyor diyor.
Kárlılığa dayalı ödeme
Uluslararası Finans Enstitüsü ise bankaların maaşların veriliş şekliyle ilgili 7 prensipe uyulması gerektiğini dile getiriyor. Ancak bu prensiplerin temelinde bankacılara ödenen bedelin, kurumun kárlılığı göz önünde bulundurularak belirlenmesi gerektiği savunuluyor. Buna karşın özellikle performansa dayalı kompleks alanlarda çalışan bankacıların bu yeni maaş sistemi nedeniyle işten ayrılabileceğinden ve hatta sektör bile değiştirebileceğinden de endişe duyuluyor.
Çalıştıkları kurumlar göz önüne alındığında dünyadaki, bankacıların yüzde 57’sini temsil ettiği ifade edilen katılımcılar Bu işin çözümlenmesi için önce riski ölçmeyi öğrenelim. Sonra bunu maaş paketlerine adapte ederiz diyor.
HÜKÜMETİMİZLE ALAKASI VARMIYMIŞ GÖRSÜNLER BAKALIM ELİF HANIM YORMAYIN KENDİNİZİ ADAMLAR AÇIKLAMIŞLAR ZATEN BIRAKIN NEYE İNANIRLARSA İNANSINLAR!!!
Nisan 2nd, 2009 at
ÖNCELİKLE GÜVEN TAZELEMENİN TA KENDİSİDİR AMA BU BİR BELEDİYE SEÇİMİDİR
AYNI ZAMANDA HÜKÜMET TERCİH EDİLMEMENİN SEBEBLERİNİ DÜZELTME ÇALIŞMASI YAPMASINDA FAYDA VAR MESELA
1- DAHA ÖNCEKİ İŞ YAPMAYAN MUHALEFET İKTİDARLARINDA MİLLETİN NASIL UYUTULDU DERSİNİ İYİ ÇALIŞMALI,
2- AYNI ZAMANDA YAPILMAYACAK VAADİN NASIL YAPILDIĞINI ÖĞRENMELİ
Nisan 3rd, 2009 at
ALLAH AŞKINA BU NASIL YORUMLAR ANLAYAMIYORUM. BAZILARI YORUM YAPMIYOR ADETA İÇİNDEKİ KİNİNİ KUSUYOR. YOK EFENDİM DİNCİLİK, YOK EFEN DİM ŞU MÜSLÜMANLIĞA SIĞMAZ VS.. YORUM YAPIN DENİLİYOR, İNSANLARI KARALAYIN DEĞİL! HATIRLATIRIM. AYRICA SİTE MADERATÖRLERİ LÜTFEN YORUM YAZANLARI UYARIN. YORUM YAPILABİLİR AMA YORUM ADI ALTINDA DİNİ DEĞERLERİMİZE DİL UZATILMASIN.
Nisan 3rd, 2009 at
Öncelikle herkese Merhaba;
Ben seçim günü yaşamış olduğum bir olayı anlatacağım sizlere.Sandıklar açılmış ve sayılmaya başlandı.Bizde pür dikkat sayımı dinliyoruz.Bu arada pusulada Anavatan Partisine oy verilmiş olmasına rağmen sayın sandık başkanı başka bir partinin adını söyleyip pusulayı dürüp kaldırıyor.O sırada müşahit arkadaş bu duruma itiraz ediyor ve sandık görevlisi tekrar o pusulayı açıyor ve harbiden oy Anavatan Partisine verilmiş.Bu durumda sandık başkanının vermiş olduğu cevap nedir biliyormusunuz?
–Pardon!..Bir yanlışlık olmuş…
Evet bu ülkede bir yanlış değil çok yanlış var.Ve bizimde pardon diyenlere bir çift sözümüz var fakat buna benim terbiyem müsade etmiyor.
İşte böyle bir seçim geçirdik.
Not:İlgilisine sandık numarasını ve o torbadan Anavatan Partisine kaç oy tutanağa geçti söyleyim ve tekrar saysınlar eminim daha fazla çıkacaktır.
Seçim Bölgesi : Adana Yüreğir 2145 no’lu sandık.İl Genel Meclisi Sandığı.
Saygılar
Nisan 3rd, 2009 at
Benim seçim sonuçları ile ilgili söyliyebilecegim,AKP nın %9 luk bir oy kaybetmesi ile biten seçim neticesinin iktidar partisine halkın bir uyarısı oldugudur.Yalnız ben tatmin olmuş degilim.Çünkü çok daha fazlasını bekliyordum.Halkımız bilinçsiz ve sadakacı bir toplum olmasaydı, iktidar partisini silerdi diye düşünüyorum.
Ülkemizi 7 yıldır yönetenler,ekonomik çıkmaza soktular.Tüm kurum ve kuruluşlarımız yabancılara satıldı.Tüpraş,seka,erdemir ,şeker şirketi,bankalar,v.s.Tüm gelir getiren işletmeler gene yabancılara satıldı.Telekom,elektrik,madenler vs. Bu satılanlarla borcumuz mu azalmış?Hayır! İç ve dış borcumuz 7 yılda 3 kat artmış.Fabrikalar bir bir kapanıyor.İşçiler işsiz kalıyor.İşsiz sayısı her gün artıyor.Emekli aç ve sefil durumda.Memur ve işçi çok zor durumda.Ülkemizin durumu bu haldeyken,İktidar partisinin %39 oy alması bana garip geliyor.
Nisan 5th, 2009 at
Bu seçimlerden dikkat edilecek bir çok sonuç çıkıyor:
1-iktidarı elinde tutan akepe elindeki imkanlar ile %15 önde gitmesi gerekirken ,%17-18 oy kaybetmiştir.(Elindeki tüm imkanları seferber etmesine rağmen:kömürler-çekyat-çamaşırmakineleri-senetler,erzaklar 6 milyon fazla seçmen-mezarlardan çıkarılan seçmenler,parmak damgasının çıkarılması,devletin tüm araçlarının ve valilerinin (?)seferber edilmesi,devletin bakanlarının halkı ,seçmez iseniz hiç bir işiniz olmaz diyerek tehdit etmesi,şantaj uygulamaları,seçim sonuçlarının sayılması esnası elektiriklerin -daha sonra sabotaj olduğu açıklanan- kesilmesi ve bu kesilmeden sonra akepe oylarının dikkat çekecek şekilde arttığını gözlenmesi…
2-Eski akepeli belediye başkanlıkları kaybedilmiştir.
3-Sayın Erdoğan’ın ceketini çıkarsa seçtireceği şehirlerde ceketi seçilememiştir.Belediye başkan adaylarına tıpkı halkı gibi değer vermediğini ,hatta aşağıladığını RTE davranış ve sözleri ile gösterdiği için, halk da bu davranışlara
gereken cevabı vermiştir.
4-Dtp’nin halkı terör ve ölümle tehdit ederek oy aldığını sayın Başbakan söylemiştir ki bu doğrudur ama bu duurm aynı zamanda Başbakanın icraatlarınında ne kadar yetersiz olduğunun göstergesidir.
5-MHP’nin görece artan oyu detepeye tepki oylarıdır.
6-Sayın Kılıçdaroğlu ve Karayalçın büyük olasılıkla sağlıklı yapılmayan seçim sonuçlarının okunması sırası olagelen kargaşalar ile seçimi kaybetmişlerdir.Birisi başkent olan bu iki büyük şehirde seçim sonuçlarına karşı duyulan şüphe çok önemlidir.Ve seçimi kazanmış olsalar akepe oylarının belirgin bir azalmasının düşünülmesi kaçınılmazdır.
Seçim ve sonrası 13 kişinin öldüğü çeşitli arbedelere tanık olunmuştur.
7-Baykal için yapılan yüzbinlerce eleştirilere (bunların kaynağı akepe ve dtp dir) rağmen halk CHP’yi istemiştir
8- 29 mart seçimleri halkın gözünde çok büyük şaibe altında kalmıştır.Halk bu gelişmelerden ve sonuçlardan demokrasi adına kaygılıdır.
9-Anket firmaları seçim tahminlerinde çuvallamış ve halkın gözünde güvenirliliklerini kaybetmişlerdir.Ki bu anket sonuçları psikolojik olarak güçlü gözüken partiye oy veren halkı etkilemiş olmasına rağmen bu seçim öncesi anketler de bir işe yaramamıştır.Doğru tahmin yapmış olsalar akepenin ne kadar oy kaybetmiş olabileceğini düşünülmesi gerekir.
10-Sivas -Antalya-Iğdır-Manisa -Urfa seçim sonuçları Türk Halkının övünç kaynağı olarak değerlendirilmelidir.Bu halkımızın ne kadar asil ve onurlu ve vefalı olduğunu göstermesi açısından önemlidir.
Antalya Belediye Başkan adayı :daha önce üniversite tarafından seçilen ancak Cumhurbaşkanı’nın atamadığı rektör adayı olup onun seçilmesi ile halkımız dayatılan atamalara ve seçilmişlere saygı gözterilmemesine bir cevap vermiştir.
Urfa’daki seçilen bağımsız aday ile birilerinin ceketinin bile seçilemeyeceğini halk göstermiştir.
Sivas’da BBP adayının seçilmesi ise bu uğurda hayatını kaybeden Muhsin Yazıcıoğlu’na halkının gösterdiği vefa çok dokunaklı olarak gözlenmiştir.
Manisa’da sayın Arınç’ın TSK’na karşı gösterdiği sayısız saygısızlıklara ve İstiklal Marşımız esnasında oryantal müzik çalınması cüreti ve saygızızlığına karşı halk tarafından verilen cevap Arınç’a ve akepeye bir tokat gibi inmiştir.
Iğdır’da da mitingde çök-kalk komutu ile tuhaf davranış sergileyen MHP’li Mikail Göleli yüzünden büyük olasılıkla MHP yeniden seçilememiştir.Daha önce MHP’nin başarılı olduğu Iğdır’da MHP bu nedenle seçimi kaybetmiştir.Burada da halk kendisine nasıl davranılması gerektiğini göstermiştir.Tunceli halkı da seçim rüşvetine pabuç bırakmadığını göstermiştir.
Bu şehir halklarını kimi seçmiş olrlarsa olsunlar ayakta alkışlıyorum.
İzmir asla akepenin olmayacağını göstermiştir.Eskişehir de güzel bir idarenin sonucu ve haklı olarak hakeden Büyükerşen’i tercih etmiştir.
Nisan 5th, 2009 at
Yerel seçimler 2003′de esen AKP ruzgarının etkisinin kaybolduğunu artık miletin adaya oy verdiğini gördük. Artık miletin partiye değil doğru ve dürüst işini yapan insanlar istediğini gördük. Millet dünyada kriz var bizdede ondan var namesini yemiyor. İşleri yolunda giden bir ülkenin dünyada en çok etkilenen ülkeler katagorisine düşemsi aslında işlerin hiçde iyi gitmediği gösteriyor. Sonuçta ekonominin sıcak para idare edildiği ortaya çıktı bundan önceki iktidarlarında yaptığı aynı yöntemdi sonuçta sıkıntısını milete çektirildi şimdi olduğu gibi. Sonuç hep aynı hep aynı, değişen bir şey yok. İktidarqa yakın olanların işleri tıkırında diğerleri sıkınıda. Dürüstlük, eşitlik demokrasi hep lafta.
Nisan 11th, 2009 at
@elifser,
Merhaba , büyük yazı okuması zor , anlaşılması zordur ve doğru şekil değildir.
İnternetde de kullanılmaması gerekir. Ben sizin büyük harfle yazmakla , yüksek
sesle – söylediklerinizi göze daha iyi görünsün kanaati ile yaptığınızı düşünüyorum.
Yazdıklarıma kızmadan önce lütfen araştırın. Yazınız , büyük harfler olması sebebiyle
zor okunur ve anlaşılır olmuş.
Başörtünüzle üniversiteye gidebilmek için , oruç tutmayanlara saat 10 da tost veya
su bile vermeyen , içki yasağı konulan , eğlence ruhsatlarının iptal edildiği yerlerdeki
yasaklarında kalkması lazım… şimdi şöyle düşünebilirsiniz . ikisi aynı şey mi ?
burası müslüman ülke … evet ama herkes müslümanlığı başkasının istediği gibi veya kur ‘ andaki gibi yaşamak istemeyebilir… veya müslüman olmayabilir ..
bakın , kıyı şeritleri neden kırmızı oldu , AKP nin örtülü olarak özgürlüğü kısıtladığını
anladı… Bu o kadar zor birşey mi … neden tüm yasaklar kalkmıyor. hepsi bir günde
başörtüsü de tabii ki…. eskiden geçici içki ruhsatı diye birşey mi vardı. Ben sigara
ve içki içmem yanlış anlamayın. Sadece karşıdan bakıyorum… bir tabir vardır.
Her çıkışın bir inişi olur diye … Ramazanda saygı gereği kimse yemek yememeliymiş … siz başka dinlerin oruç zamanlarında da lokantalarda belediyelerde yemek vermiyor musunuz … havaalanlarında ibadet etmesi gerekenler sadece sadece müslümanlar mı ? yahudinin , hristiyanın, cem ev
gibi yerler niye yok…. Aptal , karşısındakini aptal zannedendir. Ben Türkiye ‘ de
din ve dinciliğin … başka ülkelerden gelen insanların kuracakları fabrikalarda
karın tokluğuna çalışan ve şükreden insanlar … pazarı oluşturulmak üzere
şişirildiğini düşünüyorum. Özgür irade , özgür inanç , demokrasi olsa …
çifte standart olmaz ,,, tabii ki sizin başörtünüz dahıl olarak …
Başörtülü bir tanıdığım , başörtüsü yasağı
var diye amerikaya üniversiteye gitmeye kalktı. Şaşırdım , neden orası
Suudi arabistanda üniversite mi yok … oradan bir ülke seç dedim. Yok dedi
orada özgürlük yok …Amerikada içki yasağı mı var….Domuz yeme yasağı mı var, başınıda bağlıyorsun minini de giyiyorsun, içkinide içiyorsun,,, isteyen istediğini yapıyor… burada neden benzeri değil… Neden eşitlikse eşitlik herkese değil…
Hiç bir yabancı domuz etini , koyun diye yedirtmez kimseye … ahlak içlerinde
çünki … bakın bizde neler oluyor… İnsan insansa iğneyi kendine çuvaldızı başkasına batırır. sözüm size değil … her insana …
Sevgi ve selamlarımla
Nisan 11th, 2009 at
@ureticioya,
Ben de size teşekkür ederim. Evet başörtüsüne karşı değilim. Sıkmabaşı da
menfaat için bir araya gelip cemaat kuranlar diye düşünüyorum. Ancak ,
onların sıkmabaşlı olmalarından da rahatsız olmuyorum. Beni rahatsız
eden.Başı kapalı ile açık olan arasındaki farkın
cümlesi ile müslümanlığa dair bir işaret olarak izah edilmesi.. Tesettürün
ne olduğu biliniyor. Gögüsler , makyaj , kalçalar göze batarken , başını kapamış
insanın ne kadar dindar olup / olmadığını Allah bilir diye düşünüyorum.
Benim düşüncem , kul hakkı yenmesin , geleceğimiz satılmasın ve herkesin
müslümanlığını veya dinini – inancını nasıl yaşayacağı reçete edilmesin.
Ağzından kötü kelimeler çıkan insan sorunuz için bir hatırlatma yapmak istiyorum. Kıyamet işareti olarak söylenen bir söz … Camiler dolup taşacak
içinde müslüman olmayacak …. bunu ben söylemediğime göre , demek ki
gidişatın böyle olabileceği daha önceden öngörülmüş ve sonuç itibariyle
ağızdan çıkan kötü sözlere de şaşırmamak normal saymak lazım.
Sevgi ve Selamlarımla ben de size iyigünler dilerim.
Nisan 11th, 2009 at
@nostrum,
Emredersiniz Sayın efendimiz …
Nisan 11th, 2009 at
@g1u2, Başı kapalı ile açık olan arasındaki farkın… inanıyor kapatıyor ….
cümlesi ile müslümanlığa dair bir işaret olarak izah edilmesi
Nisan 11th, 2009 at
@elifser, Merhaba , tam isabetli bir cümle kurmuşsunuz . Anlayamıyorum diye ,
Ben anlıyorum…Şöyle , Siz … dil uzatanların dillerinin Allah tarafından yaratıldığını
ve Allahın ilahi adaleti olduğunu ve Allahın gücünün herşeye yeteceğini ve
size düşeninde , yaradandan ötürü , size göre olmayan düşüncelere hoşgörü
ile karşılayıp , içinizden de Allah ıslah etsin diyeceğinize … bir dindar olarak
neden site maderatörlerini davet ediyorsunuz. Kim ne yazmış da siz dininize
dil uzatıldığını hissettiniz yazınızdan anlaşılmıyor. Maderatör kimi uyaracak.
Peygamber efendimiz öfkeli miydi . Neden öfkeleniyorsunuz. Müslümanlıkta
kin , nefret , öfke var mı ? Yani size göre , dünyadaki insanların 3 de 4 ü Allah
yok ya da müslümanlık yok derse … bu halde Allah ve Müslümanlık yok mu olacak ? Böyle birşeyden mi korkuyorsunuz , inanın anlayamıyorum…Telaşınız neden ? Bence siz satır satır ve defalarca Mevlana okuyun lütfen …Allah’ a olan aşk oluşunca , insandan , nasıl bir insan oluşuyor anlamanız açısından.
Çok mu gençsiniz diye de düşünüyorum.. Sevgi ve Selamlarımla
Ağustos 23rd, 2009 at
kemutotagij…
Elder Beerman Warehouse …
Eylül 25th, 2009 at
umydyqiwogaq…
rockford ohare bus service …